The Beauty of Nature: Lata Mengkuang

Assalamualaikum

Kalau korang ada amik kisah pasal aku, sebelum ni aku ada cakap yg aku akan berpraktikal di Pejabat Kesihatan Daerah Sik, Kedah. Ada kan? K good. Sambil menyelam minum air, apa salahnya sambil berpraktikal aku bercuti sekalikan? Entah bila lagi aku akan jejakkan kaki yg comel besar gedabak ni ke bumi Kedah lagi.

So, kali ni aku pergi ke Lata Mengkuang di Sik, Kedah. Takde apa yg menarik utk aku ceritakan. Hanya gambar yg ingin aku paparkan utk korang. Enjoy this beauty of nature :)




So how? Ada tempat yg elok untuk korang "berendam" dan ada tempat yg tak best. Pandai- pandai la korang cari port yg best utk mandi dengan family, kawan atau kekasih. But please alert, jaga keselamatan diri.

P/s: Nak tengok keindahan Pulau Pangkor? Klik sini.
Sincerely: Bubu 

No comments: