Maria Elena & Asfirdaus already married?

Assalamualaikum.

Malam ni ada mood nak update blog. K cukup sampai di situ intro utk post kali ni. I was shocked & suprised gittew bila bukak dashboard ternampak ini.

Husband & Wife? MasyaAllah. Alhamdulillah. They're both is getting married. Eh? Not getting but already married actually. Repeated, already married. Sah sebagai suami & isteri. I was so excited dgn berita ni. Seolah -olah macam, "Wohoo! Kak Maria dah kahwin lah woi!" & dengan harapan utk attract attention dia. Lepas tu boleh la bangga sebab orang fofular macam dia boleh dapat perhatian aku. Kan?

K before that, who's is this Maria Elena? For sure, most of the blogger/ vlogger(s) mesti la dah kenal siapa Maria Elena kan? I dunno nothing specific about her. But for sure, apa yg gua tao dia adalah antara blogger famous kat Malaysia ni selain dari Lyssa, Ben, Irine Nadia, Dena Bahrin sape lagi? Oh, Bubu Lalola. Eh? interframe kejap. K ni tak lawak. So, she is a blogger & vlogger. I'd like when I'm listening to her voice. I mean listening how fluent she can talk in english. K that's it. Clear?

And alhamdulillah. She's married now. with her sweet good looking boyfriend, or husband. I'm happy for you kak Maria. Oh, I hope both of you will happy last long together until jannah insyaAllah. Hope korang kekal bahagia aman sentosa ke anak cucu cicit dan seterusnya. Harap both of you boleh menghadapi segala masalah atau rintangan di masa akan datang. tapi harapnya tidak ada lah segala masalah- masalah onak ranjau liku berduri lautan api semua tu. & lastly, hope korang bahagia la di samping orang yg tersayang.

K gua tahu bukan Kak Maria nak baca pon blog gua ni, tapi ada gua kisah? Eh sukati lah gua nak update apa. Kepada yg fan(s) gittew kat Kak Maria, aku selitkan beberapa keping gambar utk tatapan korang. Jangan ternganga tao?






They both were so sweet. Oh my jealousnya gua. Urm, btw.. sorry for OhMyEnglish. K bye people(s), assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

2 comments:

Unknown said...

handsomenya laki kak Maria ^^ HAHA, sama cantik sama padan. Tahniah

Bubu said...

So true. Happy for 'em :)