Bukit Gambang, here I come!

Assalamualaikum.

Tengok je post tittle korang kena bayangkan; aku tengah jerit- jerit, lepas tu ada effect slow motion dgn tambahan sinar- sinar cahaya dan jatuhan bunga- bunga mawar. Eh? K feeling kejap. Actually, ni cuma short update utk malam ni memandangkan besok gua akan bercuti ke Bukit Gampang. Eh silap typo. Bukit Gambang. Korang pon tao gua sengaja kan? Lakalaka.

Di sebabkan gua tak kemas apa- apa barang lagi, so gua kena update post ni sepantas kilat yg mungkin. Nampak tak ayat kiasan gua di situ? K stop it faris.

Urm, where should I start? Oh k. Percutian kali ni tempat kerja bapak aku, iaitu Felcra Urus Estet akan mengadakan percutian Hari Keluarga di Bukit Gambang, Pahang. Setiap tahun diaorang akan adakan percutian macam ni utk family- family yg bekerja di bawah Felcra Urus Estet. Sebelum ni kitorang pernah pergi Langkawi, Melaka, Teluk Batik.. banyak lah. Lupa dah. K kejap, perlu ke aku bagitao semua ni kat korang? Mcm amik tao kan?

K ni jadual 3 hari 2 malam kat Bukit Gambang tu nanti.

Rajin? Klik gambar tu kemudian baca kalau anda rajin. Malas? Teruskan baca sampai habis post ni. Aku tengah baik hati nak tuliskan aktiviti kitorang kat sana nanti. See baik kan aku?

22 Disember 2012 (Sabtu) :
  • 3.00 petang- Check in di Bukit Gambang Resort City, Carribean Bay Resort & acara bebas
  • 8.00 malam- Buffet dinner di Carribean 1 (Lower ground)
  • 8.30 malam- Amusement Park.

23 Disember 2012 (Ahad) :
  • 7.00 pagi- Buffet breakfast di Coffee House (Ground floor)
  • 8.30 pagi- Sukaneka di AA Field.
  • 12.00 tengah hari- Buffet lunch di Coffee House (Ground floor) & Taman Tema Air
  • 8.00 malam- BBQ dinner & penyampaian hadiah di Carribean 1 (Ground floor)

24 Disember 2012 (Isnin) :
  • 7.00 pagi- Buffet breakfast di Coffee House (Ground floor) & acara bebas
  • 12.00 tengah hari- Check out
Eh, ada tema- tema pulak? Tema Hari Keluarga 2012: Warna hitam, biru & oren *Glamarous*

Baikkan gua tulis semua ni balik utk korang? Heh, lakalaka je gua ni. K lah, gua nak kemas barang. Nak mandi- mandi, wangi- wangi. Makan. Lepas tu tidor. Doakan segalanya berjalan dengan lancar. Kalau gua rajin, gua akan update semua yg gua buat kat Bukit Gampang tu nanti. K typo lagi. Bukit Gambang. Haha. In Shaa Allah :) K bye, assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

No comments: