Message ringtone Secret Garden ツ

Assalamualaikum dan selamat malam :-)
Mula- mula, nak mintak jasa baik korang. Tekan sini dan sini. Thanks. Now, aku nak korang dengar dulu lagu ni.



Dah dengar? Kay good. Comelkan ringtone dia. Aku baru dapat petang tadi. Hewhew :"> Actually, semalam aku terbaca status one of my bestie *firas*, dia tulis ada orang guna ringtone tu. Bapak suit gila! Aku pon menggelabah la mintak kat dia tolong carikan ringtone tu. Then, dia cakap okay. Yes! Suka gila vavik lah. *sambil loncat- loncat* Ni aku menipu~

Then, when I open my facebook this morning *afternoon maybe* he said that dia dah dapat lagu tu. Kamal *one of my bestie jugak* yg bagi. Omo omo! I like. Yeah yeah! Okay sumpah macam budak- budak. Whatever lah semua tu kan? *mata ke atas, tangan ke bahu* Nampak sangat takde idea nak update. Erghhh -,-'

Apa yg penting sekarang ni, aku dah ada ringtone tu. Korang pon mesti nak jugak kan? Haa, meh meh. Sharing is caring kan? Hewhew :"> Selamba bapak aku je share kat korang. Kamal penat carik. Haha! :-D Takpe lah Kamal. Nak buat macam mana, dah kau dapat bestfriend macam aku kan? Macam yg aku cakap tadi. Sharing is caringkan? Hehe :-P

Okay. Sila tekan sini :-) Nanti dia terus downloadkan? Enjoy. Kbye!
Heart: Bubu 

2 comments:

Unknown said...

Haha, I'm using this ringtone too~!!
Comey, comey. ><

Bubu said...

Tahu takpe. Skrg dah guna dah ringtone tu ^^