Cara Mudah Cari URL mp3 di Irondj.net

Assalamualaikum.

Hai April. Goodbye March. Hari ni aku nak ajar korang macam mana nak cari URL mp3 kat irondj.net. Majoriti kata susah dan tak paham macam mana nak cari URL kat irondj.net. So hari ni aku nak ajar korang secara detail sampai korang paham. K aku baik. Leggo.

1- Klik sini. Nanti korang nampak home utk irondj.net ni.

2- Cari lagu yg korang suka kat kotak search. Contoh, aku pilih Taeyeon. So aku taip "Taeyeon". Nanti dia akan listkan lagu Taeyeon dalam irondj.net tu.

3- Pilih lagu mana yg korang suka. Kalau nak dengar dulu, tekan je button play tu. Kalau dah minat, tekan kat lagu tu. Nanti dia akan keluar macam ni.

4- Korang scroll sampai jumpa kotak yg aku petakkan ni.

5- Besarkan kotak tu jadi macam ni.

6- Nampak perkataan yg aku highlight tu? Kalo tak nampak, ni aku besarkan.

7- Cari perkataan "mp3". @ yg start dgn "http://media.irondj.net" macam gambar kat atas tadi. Korang highlight sampai hujung tu dia ada tulis ".mp3". Sama macam gambar kat atas tu jugak. Paham?

8- Korang copy apa yg korang dah highlight tadi. Lepas tu paste kat mana yg korang patut paste.

Selamat mencuba ^^
Sincerely: Bubu 

No comments: