Tarikh Tutup Contest Blog Super Kawai di Cepatkan.

Assalamualaikum.

Hello everyone. Dah lama benor rasanya tak update blog ni haa. Contest pulak sunyi sepi je. Tak berupdate apa pon. Kot la ada yg mengata aku batak followers ke apa kan? Nope. I'm so sorry sebab my broadband is sooo seloww nak mampuih. Taktao sebab apa. Ni pon dapat update sebab kat rumah. Line jadi laju ciskek. Ihiks.

Tarikh tutup contest di cepatkan? Lol dah kenapa nak tutup contest awal sangat? Macam yg aku dah cakap tadi, line broadband aku slow. Jadi di sebabkan broadband itu lah aku tak dapat nak blogwalking dan baca entri awesome daripada peserta yg dah join contest yg aku dah anjurkan tu. Jadi aku cepatkan tarikh tutup sebab aku nak blogwalking kat blog korang. Aku nak baca semua entri dan nilai supaya semuanya adil. K yg ni aku rasa macam baik sangat. Ptoie ptoie *ludah*.

List peserta dah buat? Nope. Same reason macam kat atas. Semuaaaaanya salah broadband. K tak. Semuaaaaanya salah line. Internet. Kalau laju macam hari ni, dari awaaaal lagi aku dah buat list peserta tu. Tapi jgn risau. Aku akan buat jugak list peserta nanti okay? Don't worry be happy!

Jadi, berbalik kpd tujuan utama..

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, aku tutup Contest Blog Super Kawai. As simple as that. Haha.

Sebelum ni aku ada blogwalking kat blog beberapa peserta. Mana yg aku dah tinggalkan coment tu maknanya aku dah blogwalking kat blog korang la eh? Aku pon dah baca entri korang. Mana yg tag je tu.. paham- paham lah. Aku nak baca entri. Bukan nak harapkan sangat korang tag kat blogger lain. Hee, harap faham lah ya?

Dan kepada peserta yg hanya bagi link blog tu.. aku harap korang boleh bagi link post pasal contest tu. Tak paham? Maksud aku bagi link macam ni "http://ohhello-buu..../2013/04/contest-blog-super-kawai.html". Bukan "http://ohhello-buu.bs.com". Paham? K terima kasih.

Akhir sekali, insyaAllah malam ni aku akan blogwalking ke beberapa blog peserta yg belum aku terjah lagi. Dan dalam masa yg terdekat ni jugak aku akan buat senarai peserta. Doakan aku rajin berbuat demikian. Sebelum terlupa, aku akan umumkan pemenang pada awal bulan 5 nanti. Itu pon kalau takde apa- apa masalah berlaku. Ini sahaja post utk malam ni. Blog you later. Selamat malam.

Oh, maaf di atas segala kesulitan.

No comments: