Ohhello-buu.bs.com

Assalamualaikum.

Post ini akan jadi sticky post hingga saya tukar link blog yg baru.

Dah berminggu- minggu aku fikir pasal benda ni. Ada la dalam 4 minggu equal to sebulan kan? Fikir. Masa bila patut aku post pasal benda ni. Kadang- kadang sampai pening kepala di buatnya. Very the big problem kan?

Link blog yg lama ni aku nak tukarkan ke link blog yg baru; http://ceritastoryepal.bs.com ke http://ohhello-buu.bs.com. Kenapa? Aku pon taktahu sebab apa aku nak tukar. Takde sebab yg spesifik utk aku bagitahu kat korang. Mungkin saje saje nak tukar? Atau mungkin sebab aku dah bosan dgn link blog yg lama. Ya mungkin. Kalau nak jawapan yg mudah, sebab aku nak tukar lah. Itu pon taktahu.

You know. Banyak yg aku fikirkan. Such as mcm mana dgn URL tutor dgn freebies yg aku dah buat tu? Adakah bila aku tukar link blog, URL utk tutor dgn freebies tu pon akan automatik bertukar? Kalau tak tukar mcm mana. Dan macam- macam lagi lah yg aku fikirkan. Sampai satu tahap aku rasa nak tukar blog yg baru. I mean with new account. Gigih amanah bukan? But nahh, will see mcm mana nanti. What is going to happen aite? Tak kenal maka tak cinta.

Betapa semangatnya aku mahu menukarkan link tersebut sampai aku dh siap prepare code utk link blog yg baru nanti. Tak banyak perubahan. Cuma sedikit gambar. Background. Tulisan. Dan apatah lagi. Contohnya ini.

Blog sekarang.

Blog yg baru nanti.

I told you. Tak banyak perubahan pon kan? Alah. Sukati lah aku nak buat design mcm mana pon.

Aku ada mintak beberapa pendapat blogger yg lain. Perlu aku mention nama diaorang? Tak perlu kot. Banyak sangat. Terima kasih aku ucapkan pada yg bagi pendapat. Ada yg suruh buat blog baru. Utk blog ni sebagai tutorial, blog yg baru tu sebagai blog peribadi. Idea yg bernas. Betul? Tapi aku leceh nak ada banyak- banyak account. Banyak blog. Dgn email lagi. Password pulak. Leceh duh. Ihiks.

Makanya, aku telah membuat kesimpulan setelah hampir sebulan aku fikir pasal benda ni. Aku akan tukar link blog yg lama ke link blog yg baru seperti yg aku dah mentionkan di perenggan ke 2. Eh mcm karangan pulak berperenggan2 bagai. Kisah pulak saya? Jadi, saya mintak kpd yg dah follow blog ni, korang kena follow blog ni semula selepas link ini bertukar. Itupon kalau korang nak follow-up apa yg aku update la. K paham?

So, dalam beberapa hari lagi, link blog ini akan saya tukar ke
http://ohhello-buu.blogspot.com
Sincerely: Bubu 

6 comments:

myaDOMO said...

cantik gak lah blog baru. especially header tu. :D

Bubu said...

@myaDOMO- thankyou. jgn lupa follow eh utk link yg baru nanti? ^^

Zara ♥ said...

buu~ kalau nak buad banyak blog sekali pung. mane ade kene create account baru or password or etc tuu ah. boleh guna 1 account lah kalau nak.

Bubu said...

@Feera- tu buu tahu. tp dah alang2 buat blog baru, baik buat acc baru terus. tu yg leceh. entah. dah diam la fyra. eee >.<

Aidiel said...

cantiknya header blog baru tu. mesti lebih awesome. eh? haha

Bubu said...

@Aidiel Iman- Alahai, thank you :3