Wallet gua dah di jumpai oleh seorang perempuan :)

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Panjang betul title post ni kan? Gua tak tahu nak letak title apa. Title tu dah habis fikir semasak mungkin di campur dgn rempah ratus serta ajinamoto. Maka terjadilah title post sepanjang itu. Again. Terima kasih ya Allah kerana Kau telah membuatkan seorang perempuan yg berhati mulia utk memulangkan wallet tersebut kepada empunyanya. *terharu*



Selepas habis perbualan..

Nama di beri, Sella berumur 19 tahun pada tahun 2013. Masih study. Tinggal di Kuala Lumpur. Memandangkan dia tengah cuti sem, sekarang dia sedang bekerja. Di mana gua tak tahu. Oh kami sempat berkenalan sebentar di dalam telefon. InsyaALLAH besok kami akan bertemu muka. Di sebabkan besok dia bekerja, jadi kami tak boleh berjumpa terlalu lama. Hanya berkesempatan terima dan memulangkan wallet sahaja. Doakan pertemuan kami berjalan dgn lancar :)

Pagi tadi sempat pergi Putrajaya utk buat IC baru. W/pon wallet dah jumpa, tapi takpelah. IC baru tetap kena buat jugakkan? Besok baru boleh amik. So, besok akan pergi Putrajaya dulu utk amik IC baru. Then pergi jumpa Sella utk amik dompet. Last sekali pergi RHB Bank utk buat kad baru memandangkan gua dah call pihak bank utk block kad bank gua. Takpelah :)

A/pon, terima kasih ya Allah sebab Kau memudahkan urusan hambamu. Assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

No comments: