Terukir di Bintang Juara AJL27

Assalamualaikum.

Kesian sebab aku takboleh nak tengok AJL kat asrama. TV ada tapi channel TV3 takde. Sadiskan hidup kat sini? Haha. Semalam bersungguh- sungguh aku post kat facebook dan twitter suruh org bgtao siapa yg menang AJL27 kali ni. As the result, seperti yg dah di beritahu kat post tittle tu. Well, i memang minat Yuna. At first dapat tahu Aizat kena gantikan Yuna and i was loike, "Hah? Apahal Aizat gantikan Yuna? Dia pergi mana?" sebab bila dpt tahu yg Yuna akan masuk final. Beria- ia nak tengok dia buat persembahan. She's simple but awesome kan? But then bila Terukir di Bintang dah jadi juara, aku pon "Oh okay. Daebak!" Bertukar sekelip mata. Tapi kalau kalah, mesti aku maki hamun. Haha. Adatlah manusiakan? :P

Semalam, bila dapat ni.

Semangatkan siap buat post utk aku lagi. Haha. Terima kasih Nabella. Aku terus buat status ni.

Lepas tu, entah kenapa aku dengan semangatnya *semangat lagi* printscreen semua yg post pasal kemenangan Terukir di Bintang. Congrats Yuna! Congrats Aizat!










Utk keseluruhan kemenangan, tengok sini.

Aku sangat berbangga dgn Aizat sebab dia boleh bawak lagu Yuna dengan cool sekali! sambil pegang mug? Mula- mula mcm, apakah? Haha. Btw, misai omey- omey Aizat tu realkan? Kan kan? Tahniah kpd semua pemenang & mohon maaf saya printscreen tanpa minta kebenaran. K assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

2 comments:

Aidiel said...

ha'ah kan. tak sangka Yuna boleh menang. haha.

Bubu said...

@Aidiel Iman- Persembahan Aizat awesome :D