Welcome to Semester 2 ツ

Assalamualaikum dan selamat malam :-)

Sejuk malam ni. Hujan turun seperti hujan yg turun di hatiku. Aku rindukan kau. Ya, aku juga tahu yg kau rindukan aku. Terima kasih. Sekurang- kurangnya, aku tahu masih ada orang yg merindukan aku. Awak, w/pon saya busy di sini. Saya nak awak tahu yg awak sentiasa ada dalam hati saya. Ada dalam fikiran saya. Hampir setiap masa saya fikirkan pasal awak. Haih.. jiwangnya aku malam ni. Sorry bhai. Gua tengah sedih ni.. :-/

Awak, hari ni kelas saya mula pukul 2 petang. Awak tahukan? Kan semalam kita dah gayut. Maaf tak boleh lama- lama. Roomate ada lah awak. Malu. Hewhew :"> *gelak sambil terkepit- kepit kaki* Pagi tadi pon saya bangun lambat. Dalam 10 lebih macam tu. Entah macam mana lah saya nak bangun besok. Kelas dah mula macam biasa, pukul 8 pagi. Awak boleh tolong kejutkan saya? Confirm lah boleh kan? Kan kan? Berani lah kalau cakap tak boleh ! Muahaha :-D *tadi gelak kepit, ni plak gelak jahat* Err -,-'

Eh awak, tadi kan kan, kitorang tak boleh nak bawak kereta. Kitorangkan, kena jalan kaki ke Kolej. Dah la jauh. Penat kaki- kaki kita ni haa. Ish ish, kalau duduk kat kerusi urut kat rumah tu kan best. Hehe *berangan* Tak pon, awak tolong urutkan saya. Meoww meoww ^^ Btw, kitorang tak boleh naik kereta sebab hari ni ialah hari pendaftaran utk budak- budak junior. Takpe. Kitorang tak marah pon diaorang. Sebab diaorang la hari ni kelas mula pukul 2. Sebab diaorang jugak lah saya boleh exercise. Tapi hari ni je lah, besok- besok dah boeh guna kereta. "Oyeah! Oyeah!" *gelek- gelek macam Mas Idayu* Sayang korang lah budak- budak junior! >.< Ni haa, saya ada snap- snap gambar masa pergi and balik dari Kolej. Penat woo wa cakap sama luu!

Dari asrama ke kolej :-



Dari kolej ke asrama :-




Masa dalam kelas :-

Tengok, jauh gila vavik kan awak? Nanti, budak- budak junior mesti ada yg complaint pasal jarak perjalanan dari asrama ke Kolej. Confirm punya! Saya berani jamin. Tapi bila dah lama- lama, okay lettew. Macam saya jugak dulu, penat lah itu lah ini lah. Mana taknya, masa pergi tu okay lah lagi. Sebab masih ada tenaga kan? Tapi masa nak balik tu yg tak syiok. Penat! Dengan kaki sakit lagi. Haih, macam- macam -,-' Semua tu tak lama pon. Di sebabkan mulut ni bagitao abah yg perjalanan tu jauh, maka abah pon hantar lah motor ke sini. Ini sem lepas punya cerita. Tapi sekarang, dah guna kereta bhai! Alhamdulillah. Saya bukan naik sorang- sorang tao. Ada member yg tumpang. See, baik kan? Hewhew :">

Awak, actuallykan, hari ni tak belajar apa- apa pon. Cuma koordinator nak jumpa kitorang. Rindu katanya. *tangan di bahu, mata ke atas* Huhu :-P Lepas dia bagi sesi pengenalan, macam.. ucap tahniah sebab masuk sem 2, etc, etc dan etc, dia bagi slip periksa kitorang. Kira macam sekolah- sekolah dulu lah. Ada report kan? Cuma bezanya, takde mak bapak aje. Maka tu lah result aku. Kalau tak nampak, klik utk besarkan eh? Alhamdulillah, kimia dapat A-. Takpe, usaha lagi. Sem ni ada Kimia 2. Tapi sem depan takde dah. A/pon yg jadi, sem ni aku nak dapat A utk kimia. InsyaAllah, amin.. :-)

Lastly, before koordinator blah.. awak tahu tak dia ada bagi apa? Dia ada bagi.. *gempa bumi* Dia bagi assignment bhai! Tu yg tak syiok tu. Dia suruh kitorang buat presentation pasal latihan praktikal kitorang hari tu. Perghhh, yg terbaik sekali.. dia suruh masukkan gambar. Dah la aku dengan member aku takde tangkap gambar apa- apa. Search kat google? Habuk pon tarak! Adoii. Tak tahu nak buat macam mana lagi ni. Berserah je lah ye awak? Hehe. Okay lah. Dah panjang sangat saya membebel. Ni je lah yg saya nak ceritakan kat awak utk hari ni. Kbye, Assalamualaikum ^^
P/s: I really- really miss you. Muah !
Heart: Bubu 

No comments: