Hanya Aku Cinta Kau Seorang

Assalamualaikum.
559309_415173468528644_1450848430_n_large
Lama tak update blog. Rindu gila sial. Tapi selalu je bukak blog ni haa. Tengok kot- kot follower bertambah ke? Hehe. Perasan sungguh. *dush* Eh, a/pon.. alhamdulillah sebab dapat berbuka tadi. Kenyang sungguh. Thank you Allah (Y) Eh, korang berbuka apa tadi?
Hujan yg turun ke bumi. Membawa rindu yg menggunung.
Kau biarkan ku sendiri. Malam ku tanpa mimpi.
Lirik di atas merupakan lirik daripada movie Hanya Aku Cinta Kau Seorang. Oh lebih senang, lagu dalam blog aku sekarang ni sedang mendayu- dayu memutarkan lagu tersebut. *BM tak bahasa aku?* Actualleh, cerita ni dah lama pon berada di dalam pasaran kan? Well, aku je yg selalu slow dalam hal- hal ni. Watlek sudah! (Y) So, siapa yg tak tengok cerita ni lagi? atau yg baru tengok semalam? Kita geng! Muahaha :"D
Okay. Best ke cerita ni? Dengar lagu dia macam best. Lirik lagu dia pon gila vavik best. Sedih. Jiwang. Masyuk. Apa lagi? Haa, masuk air. Etc. Etc. Etc. Seriously bila dengar lagu ni aku berkobar- kobar dan semangatnya utk post di facebook seperti ini..
See? Betapa semangatnya aku kan? Hanya di sebabkan lagu je. For me, lagu merupakan antara peranan yg penting dalam sesebuah cerita. Kalau lagu tu tak masyuk, memang spoil habis. Tapi macam mana pulak dengan cerita ni? Lagu dia best. Cerita dia best macam lagunya ke?
Thanks to Farhan sebab gigih bagi link utk aku download cerita tersebut. Masa lepas habis sahur pagi tadi, terus donwnload. Bukan setakat download, aku terus tengok. Memikirkan kalau- kalau takde masa nak tengok lepas ni. *Yelah, "assignment" kan?* Then, aku pon tengok la cerita tu dengan kualiti gambar yg sangat teruk. Teruk okay? Teruk. Haha :"D Tak kisahlah semua tu. Yg penting aku dah tengok.

Ini apa yg aku dapat kongsikan dengan korang pasal cerita tu. 1st, pelakon pompuan dia, Murni agak kelamsss sikit. Kalau dia kontrol, dah cun dah. Awesome gittew! (Y) 2nd, jalan cerita yg terlalu cepat? Yeapp. That's it. Jalan cerita yg cepat gila. Seolah- olah macam nak cepat habis. 3rd, ending tak best. Sebab Airil mati! Sob sob T_T Dah la handsome bhai, lepas tu mati? Cisss, sabar je lah. 4th, *dah- dah lettew* Rasanya cukup kot sampai kat situ. Lebih- lebih pulak aku ni kan? Wehooo :"> Maaf kepada pihak yg terasa, saya sebagai penonton hanya ingin bersuara. Peace yaww!
425087_10150972544132934_1768806396_n_large
Di sebabkan aku baik, aku nak share link download tu dengan korang. Mesti excited kan? Tolong cakap ya. Bhaha :"D Eh, tapi ingat tao, kualiti gambar dia teruk. Sangat teruk. Muahaha *gelak jahat* Okay okay, sebelum tu.. mintak tolong klik kat SINI.. Just klik. Thank you :">
http://www.sliq.my/search.php?q=hanya+aku+cinta+kau+seorang
Sharing is caring aite? Kbye, assalamualaikum.
Heart: Bubu 

No comments: