Tawaran belajar di dalam sauna?

Assalamualaikum..
Tumblr_lrr5swxvta1r263rro2_400_large
Minggu lepas, selama dua hari aku telah belajar di dalam sauna, 3 hari belajar di tempat berais. Tapi minggu ni dapat tawaran utk belajar di dalam sauna kembali. Sauna? Apakah sauna? Bukan ke sauna tu tempat orang rilek- rilek kat dalam tempat panas? Kat spa ada kot. Entah, aku mana pernah pergi spa atau sauna -,-' Tapi yg pasti, sauna tu tempat panas- panas.. keluar peluh- peluh bagai tu kan? Betul tak? Haa, kat situlah aku belajar. Spesial weyy! (Y) Hehheh >.<

Minggu lepas, baru dapat kelas baru. Kelas dia sempit. Tak macam kelas aku sem lepas. Besar gila. Banyak ruang dalam kelas sem lepas. Boleh main bola, chess, macam- macam lah. Aktiviti air je tak boleh sebab takde air -,-' Tapi kelas sem ni? Huhh, dissappointed sungguh. Sangat kecil utk memuatkan kami seramai 69 orang ni. Apa boleh buat? Terpaksa lah berhimpit..


See? Begitu padat lagi serabai kan? Yeah, itulah Al- Bukhari. Special dengan cara kami sendiri. Special ke spe"sial"? Muahaha :-D Oh ya, berbalik semula kepada topik hari ini.. kami satu kelas terpaksa berpeluh dan berpanas di sebabkan kerosakan air- cond. Watlek! Sauna lah sangat kan? We can't do anything except waiting until the air- cond is funtion clearleh. Our only option is, to put the kipas- kipas in our class.



Huh -,-' boleh pulak tertangkap gambar org tengah berdating. Muahaha. Okay abaikan. Boleh imagine tak macam mana kitorang belajar masa tengah hari? Masa matahari sedang riang gembira memancarkan cahaya kepanasannya? Uhh, tak boleh nak cakap dah. Kitorang boleh buat kipas kertas, serta mengharapkan angin dari kipas kena kat kitorang. And one more option is..


Open the door. I don't know why. Maybe it's because udara akan mengalir masuk? Err maybe -,-' The worst thing when we open the door widely like that is we can clearly hear a lot of noise from other's classes. But I'm so happy today b/cos Pn Zuriah dah marah gegurl yg bising tengah hari tadi. Fyi, gegurl yg bising tu dari course Fisio Terapi. Muahaha! Eeee, tak malu betol. Booooooo~

W/pon keadaan di dalam kelas macam sauna, berpeluh- peluh bagai.. aku tetap dengan cara aku. Why? Take a look at this.

I'm still faithfully wearing the sweater. Kadang- kadang ada yg tegur, "Kau cacat ni. Org lain panas, kau pergi pakai sweater" Haha :-D Ada jugak yg cakap, "Kau duduk negara mana ni? Bukak la sweater tu.. Haih" Aku tak mampu nak buat apa- apa. Sebab tu habit aku. Tak kisah la masa tu tengah panas ke, sejuk ke.. aku tetap akan pakai sweater. Haha :-D Aku tahu aku pelik. Lols :">

Lastly, request from Hafiz and Apek. Diaorang suruh aku masukkan gambar diaorang. Katanya pembaca setia lah konon. Hehh, kau ingat aku nak percaya? Haha. Harapan saya ialah supaya air- cond di kelas akan cepat berfungsi. InsyaAllah :-) Kbye, Sekian wassalam.
P/s: Kalau masa puasa nanti macam mana? Omomomo! :'(
Heart: Bubu 

No comments: