Misteri cakaran di mata

Assalamualaikum.
Tumblr_m22ol2gosb1qg52ruo1_500_large
Sudah sekian lama aku tak mengupdate. Lately banyak menghabiskan masa dengan edit blogskin, catwalking, facebooking, bergayuting, beranganing dan etc. Busy jugak rupanya aku ni. Haha -,-' Seriously aku busy. Busy menyiapkan report, buat peta minda dan tutorial yg telah pon aku tangguh beberapa hari lamanya. Minggu first pon dah ada kerjakan? Terbaik! (Y) So, ini merupakan cerita basi iaitu pada hari Sabtu yg lepas. Basi sangat kan? Tak kira! Aku nak cerita jugak.

Before aku meneruskan cerita, aku nak korang tatap dulu gambar ni. Nak tengok lama- lama pon takpe. Tak kena bayar. Free of charge. Baikkan aku? Tahu dah :">
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Dah puas tengok gambar aku? Maka itu lah cerita basi yg bakal aku ceritakan dengan korang. *bunyi drum* Hari Sabtu, bertarikh 07 July 2012, jam 9.30 pagi lebih kurang macam tu lah. Malam tu, aku telah pun merasa kesakitan di bahagian berkenaan. Tapi di sebabkan nyenyak tidur, aku tidak menghiraukan kesakitan yg di rasai. *actually aku tidur mati* Apabila aku bangun seperti masa yg di mention kat atas tu, aku mengusik di bahagian berkenaan. Kot- kot tumbuh jerawat baru :-P Hope not! Bila aku mentouching benda tu, rasa keras pada mulanya. Aku pon korek, korek dan korekkkkkk sehinggalah dapat 'bahan' yg di panggil darah beku tersebut. Masa tengah mamai- mamai tu, tiba- tiba dapat satu kekuatan utk bergerak ke cermin dan melihat apakah ia. And suddenly, I saw this!

Aigooo! *gambar same je pon* Apakah cakaran tersebut? Sungguh misteri. Aku pon dengan gediknya, pergi ketuk bilik member dan bertanya soalan ini.. "Weyy weyy, ce tengok ni.. Apa benda eh? Tahu tak? Sakit lah.. T_T" *sambil buat muka innocent yg comel gila vavik*. And after that, aku jumpa lagi sorang member and keep asking the same questions, and ofcourse.. with the same reaction. And then, they said..

Khairul: Haa, kesan cakaq' lah tu. Ganaih sangat eh hang tidoq'. Hang mimpi terkam ka apa? Ka Safwan terkam hang ni?? *safwan tu roomate aku*

Lufti: Eleyy, ni kena kesan cakor ni. Aku pernah kena dulu. Lagi lah kena kat hidung. Tapi kecik je. Ni besar betol. Memang sakit ni.. *sambil geleng kepala*

Sape tah: Haa, ayokkkk.. tak tahu~ *nak takotkan aku lettew*

Misteri tersebut masih belum terurai. Whatever, aku yakin benda ni tiada kaitan dengan apa- apa yg halus. Aku pasti, ini semua kerja kuku aku yg jahat! Jahat sungguh kau. *untuk menyedapkan hati* InsyaAllah bilik aku bersih daripada segala makhluk- makhluk teww. Erghh, malas aku memikirkannya. Alhamdulillah, sekarang dah kering dah. Tapi masih ada rasa sakit- sakit sikit. Well, normal lettew kan? Maka, berakhirlah sudah cerita basi tersebut. Sekian, Wassalam.

P/s:- Baca doa sebelum tidur :">
Heart: Bubu 

No comments: