Contest Precious Prince and Princess

Assalamualaikum w.b.t.

Memandangkan dari awal lagi aku memang nak join contest ni, jadi aku menjadi manusia yg rajin dengan mengupdate post yg kedua utk malam ni.

First, check it doud the banner.

Contest ni di buat oleh rakan blogger aku jugak. Pernah berjumpa beberapa kali. Dah janji nak join tapi malam ni baru dapat join. Ampun ya buk? One of the syarat kena tulis perihal tentang blog, tapi tajuk contest ialah Precious Prince and Princess. Mula- mula macam tak paham apa kaitannya. Tapi lantak lah ni contest dia kan? Lagipon tajuk tu di buat cenggitu sebab dia baru couple. Kot. Agaknya lah. Congrats btw. Oh maaf melalut.

Second, the rules.


Satu: Malaysia. Blogger yang sah.
Dua: Like FanPage blog Fyra. Klik sini.
Tiga: Follow blog Fyra.
Empat: Buat entri yg bertajuk "Contest Precious Prince and Princess" dan nyatakan hadiah-hadiah yang di tawarkan.
Lima: Tempek banner contest dalam entri korang.
Enam: Tag blogger kalau nak.
Tujuh: Mana- mana jantina boleh join.
Lapan: Nyatakan perihal blog korang.
Sembilan: Segala pertanyaan tentang contest sila ke Twitter atau Page blog Fyra.
Sepuluh: Comment dekat post tersebut.

Third, senarai hadiah.


Satu: Tribal Shirt for Boy. Tribal Shawl for Girl.
Dua: Superman Shirt for Boy. Superman Long Necklace for Girl.
Tiga: Top-Up RM 10 for celcom/maxis/digi user only.
Saguhati 3 orang: Top-up RM5 for celcom/maxis/digi user only.

Now sedikit perihal pasal blog aku. Blog ni di cipta pada Januari 22, 2011. Masa tu link dia http://ceritastoryepal.bs.com. Tapi sekarang telah di tukar pada March 22, 2013 kepada http://ohhello-buu.bs.com. Aku minat warna hitam atau putih. Jadi bila di gabungkan jadi warna kelabu. Sebab tu warna blog aku ni warna kelabu. Blog aku ni berkenaan dgn kehidupan aku. Percintaan tu kadang- kadang. Ada sedikit tips, tutorial dan freebies. Ingin menjadi blogger yg famous satu hari nanti. Amin.

Rasanya cukup lah aku membebel dan melalut sampai sini. Itu sahaja sekian.

4 comments:

Zara ♥ said...

Tysm for joining ^^
eh, firaa baru perasan yg pasal tajuk tkde kaitan dgn syarat. HAHAHA!
Bubu ni alert betul!
Good luck then bro!

Syazwanie Afandi said...

Singgah sini dari contest yang sama :)all the best :)
http://syazwanieafandi.blogspot.com/2013/05/contest-precious-prince-and-princess.html

budakbarubelajar said...

lepak dari contest yang sama

http://aizullhaziq.blogspot.com/2013/05/contest-precious-prince-and-princess.html

done follow

Fiqa Nsz said...

awak kena tag
http://fiqansz.blogspot.com/2013/05/10-blogger-comel-di-malaysia.html