Final Exam Sem 3

Assalamualaikum w.b.t.

Pejam celik pejam celik, aku dah pon berada di penghujung bulan utk sem 3. Tak sangka cepat sangat masa berlalu. Rasa mcm baru semalam aku jejakkan kaki kat sini. K yg ni sgt propa. Haha. Besok aku akan curahkan segala isi lauk pauk segala nota yg dah terpendam dalam kepala hotak ni. Dah tepu dari awal sem bawak ke hulur ke hilir. Kalau kepala ni boleh membesar, aku rasa kalah Jimmy Neutron. Ingat kepala dia paling besar? Haha.

Ini aku tangkap guna fon BB. Kualiti agak kurang w/pon selepas di edit.

Gambar kat atas tu adalah jadual exam final utk sem ni. Kebanyakannya pada waktu petang. Alhamdulillah. Kalau nak stay up pon tak payah risau kalau nak bangun pukul berapa pada esok paginya kan? Hee. Maklum le. Kita ni spesies yg bangon lambat. Geng? Yeaa, sepp!

Jadi, di kesempatan ini.. saya ingin ingin memohon beribu kemaafan *dah macam Hari Raya Suci Lebaran pulak* sekiranya saya ada melakukan apa- apa kesalahan samada secara sengaja atau tidak. Doakan saya berjaya menjawab semua paper dgn mudah dan lancar. Doakan jugak moga pemeriksa murah- murah hati dan sentiasa berada dalam kondisi yg ceria dan sihat belaka. Harapan saya juga supaya result tahun ni dpt naikkan pointer dari sem- sem lepas. InsyaAllah.

Blog ini akan di update seperti biasa semula selepas tamatnya exam. Itu sahaja.

Oh, dan tidak lupa juga kpd pencuri yg mencuri camera saya, moga anda pon dpt menjawab exam dgn lancar nanti. Tak sangka masih ada pencuri yg berleluasa dlm kelas sendiri. Terima kasih sbb aku tak boleh nak masukkan gambar yg berkualiti dlm blog ni. Trimas banyak- banyak.

Kejap saya kejap aku. Lantak lah. Assalamualaikum. See you at twitter.