Who is Psy?

Assalamualaikum.
N503d5ad4034b7_large
Sejak akhir- akhir ni, negara kita telah di gemparkan dengan satu lagi ikutan dari negara Korea iaitu Oppa Gangnam Style. Siapa tidak kenal dengan Psy? Sudah terang lagi bersuluh, tak kira bangsa, umur mahupun jantina, saya dengan yakin mengatakan bahawa anda semua telah di gemparkan dengan ikutan ini. *Ewah ayat aku. BM sangat. Haha. Okay sambung balik* Bahkan saya rasa, saya lah orang yg paling laaaaaaaaaasst sekali mendapat berita ini. Tak percaya? You should trust me baby.

Ini merupakan antara video beliau yg telah mendapat sambutan dari seluruh negara. Dengar cerita, mencecah 1 juta viewers eh? Sorry tak amik tahu.

Ni pulak video 2nd Oppa Gangnam Style versi Hyuna. Aku suka yg ini. Daebak! >.<

Korang pon mesti minat jugak kan? Eleh, mengaku je lah. Kan kan? Boleh di katakan, dalam 1 hari tu saje aku nampak orang update status kat facebook pasal Gangnam ni. Eh, tapi.. Cuba tengok ni pulak..

Dah baca? I don't know whether benda ni betul ataupun tak. Perkara ni baru je berlaku 2- 3 hari lepas. Ada orang share dekat facebook. Jadi aku pon dengan rajinnya post benda ni kat blog. Yeah, sharing is caring, aite? Pffsttt -,-'

Look, aku bukan nak komen ke apa.. but apa yg aku perhatikan, setiap kali ada benda macam ni berlaku, mesti akan keluar statement- statement utk membangkang. Salah satunya, pasal Palestin hari tu. Yg pakai gambar warna coklat apa semua tu kan? Ingat lagi tak? Alah, yg gambar macam ni haa..
*sorry kualiti gambar sangat teruk -,-'
Ada statement nak membangkang pasal benda ni kan? Entah lah. Aku pon tak boleh nak komen banyak- banyak sangat. Benda ni berkaitan dengan agama. Kalau salah, tak pasal- pasal aku murtad. Nau'zubillah. Harap simpang. Apapon, aku harap benda ni dari sumber yg boleh di percayai sebab bagi aku, Oppa Gangnam Style tu hanya tarian. Tak bermaksudkan apa- apa pon. Lagi satu, kalau nak faham maksud bahasa diaorang, baik kita sendiri belajar bahasa diaorang. Tu cuma pendapat aku lah. Maaf kalau ada sesiapa yg tak puas hati. Sekian, Assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

2 comments:

Ika said...

alamakkk :O ada nama love kouru like lah kat status tu . haha Oppa Gangnam Style ~ lagi 1 cuba bukak Super Kampung Style :D lagi besttttt !

Bubu said...

Haha. Nampak aje. Ha'a, dah tengok dah Super Kampung Style tu. Lupa pulak nak mention. Hehheh. Silly me ;-D