Entri tanpa backspace #2

Assalamualaikum.
Tumblr_mag8x0ydhh1r10751o1_500_large
Motif letak gambar Zayn malik? Oh, kau sangat handsome! >.<
Disebabkan otak yg tak berapa nak betul dan idea yg sangatlah kurang dan , eh takde dan.. sebeanar sebenarnya idea yg kering jeh.. tapi aku eh tak tapi di sebabkan tergedik- gedik nak uodate  update jugak blog malam ni, maka aku pon dengan tak malunya melakukan lagi sekali entri tanpa backspace. Konon nak tunjuk yg aku ni dah terror. Tak de typo dah, tapi hambik kau. Intro pon dah ada typo. Sakai sial.

Entri ni takde topik yg khas utk akk aku kongsikan or whatever. Macam apa yg aku dah cakap tadi, aku yg tergeik- gedik nak update. Maka aku akan uda i update apa yg terlintas kat kepala hotak aku ni. Sakai banyak gila typos nya. Bukan tu, typo jeh.
Tumblr_mah44kdmd91rcfglfo1_500_large
Zayn Malik group One Direction. Bukan Big Bang. Harap maklum. Takde kerja -,-'
Oh ya, sekarang aku menguda mengupdate sambil dengar lagu MoNster bu  by BigBang. Yg bu tu takde tao? Abaikan. Okay, harap korang paham. Sekrang aku dah fall in love gittew dengan lagu tu. AKU SUKA. sebab ada part rancak, ada part slow. bUAR Buar  Arghhh, aku nak cakap buat seba sebenarnya . Dapat jugak. Okay mula balik. Aku nak cakap, "Benda part slow dgn rancak tu buat lagu ni nampak unil unk unik". Pahamkan? G hOPe so. Ar Erghhh~

One more thing, aku dah dapat menesu menyesuaikna k menyesuaikan diri dengan Twitter. Yeah, aku dah paham siit- sikit  sikit- sikit maksud aku.. dah paham macam mana nak guna Twitter. Tapi masih ada orang yg tak puas hati sebab dia cakap "Aku boleh curang dekat Twitter?" Awak, please lah.. sat saya rasa, twitter tu umum.. Semuar semua orang boleh nampak. Betul tak pengguna Twitter sekalian? Kan kan? Aku rasa . Kot,.

Ohhoi, last one. Ni betul- betul last, lepas tu aku nak tengok anime. AKU NAK tidor. ku exam mingg  A Okay, mula balik. Aku akan menjalani exam minggu deoan depan. Yeah aku tahu korang taknak amik tahu. Tapi aku tetap nak bagitao jugak. *hentak kai kaki* W/pon exam aku minggu dea depan, tapi aku masih tak sentuh apa- apa buku. Bukan lah sentuh, sentuh tu setiap masa aku sentuh. Masa kemas buku, masuk dalam begkan? I mean, baca sambil memahami. Kalau tak memahami maksud dia pon, hafal. Haa, yg tu lah. Aku tak buat apa- apa lagi. Acano ni weyy?

Perghh, bila dah nak habis entri ni baru la kurang typo nya. Gedik betol. saje je kau ni kan? Aku babap karang. Haha. Okay aku gila cakap dengan diri sendiri. *monolog* Tu tak gila kan? Okay whatever. Aku dah rasa macam sakai sangat aku mengupdate macam ni. InsyAaA..... InsyaAllah kalau aku boring, aku buat lagi entri macam ni, Muahahah ;-D Aku rasa aku orang paling sengal, sakai, b apa lagi? Pikir sendiri. Mwehehehe :">

Lastly,
Tumblr_magnsfutzq1qmompto1_500_large
Melt tengok kau senyum kat aku. Haha. Gila!
follow twitter aku. Nanti Zayn Malik senyum kat kau macam kat atasa atas ni. Hehheh. Asssalamualaikum.
https://twitter.com/bubu_lalola
Heart: Bubu 

No comments: