Super something ツ

Assalamualaikum,


Hi people(s). Dah lama aku tak mengupdate blog ken? Last update, 10 April 2012. Haha. Lama gila aku tak update blog ~,~ Seriously takde idea. Tapi bila idea menimbun-nimbun, mencurah-curah.. line broadband pulak buat hal. That's why lah bersawang blog omey aku yg satu ni. *alasan semata- mata*


Dari profile facebook aku yg lama bertukar ke Timeline, sampailah ke dashboard blog yg dah bertukar ke wajah yg baru. Aku still tak mengupdate. Itupon nasib baik ada niat di hati nak mengupdate. Kalau tak, sampai bila pon aku tak tahu yg dashboard kita dah berwajah baru. Mana-mana blogger yg dah lama tak bukak teww, ce tengok dashboard korang. (Y)


Okay. Sekarang bermulalah post utk hari ni. Yang tadi tu muqadimah aje. Hehe :-) Actually, aku tak tahu macam mana nak mulakan. But, seriously.. aku dah mulakan hidup baru. Dengan insan yg menyayangi aku. Ofcourse lah baru jugak ken? (Y) The names is "Capital F". Sumpah aku sayang dia. I dunno why. But aku takut kalau satu hari nanti aku akan kehilangan dia.


One of all character(s)/ thing(s) yg aku suka pasal dia ialah.. dia seorang pemain Ragnarok Online. Who knows this online game? Sumpah best gila game ni. Dah lama tak main sebenarnya. Last aku main, before darjah 6. Until now aku dah tak menghadap game tu. But bila aku kenal dia, aku dapat tahu yg dia pro dlm game tu. So, that's why lah aku berminat utk menjadi apperentice dia :-) Sweet tak plot percintaan kami? Haha. Like pfffsttt aite? -,-'


Ouh ! Semalam baru keluar lepak dengan dia. Dia bawak family dia. But bukan semua lah. Only brother and kakak dia. You know what? Diaorang friendly gila. Even at first aku agak kekok *well, first jumpa okeng?*, but then lama-lama, aku agak serasi dengan diaorang. Serasi ke awak? Nyiahaha :-D


Antara aktiviti yang kitorang buat semalam:
- Karoake. Aku tak nyanyi pong ! >.<
- Makan sama-sama :-)
- Lastly, tengok Avengers ! Omo, sumpah best story tu ! (Y)
- Bla-bla-bla.. *TUKAR TOPIK*


Tu hal kisah hidup baru yg aku jalani. One more thing nak bagitahu korang, tomorrow merupakan exam final/ sem utk sem ni. So, aku nak mintak maaf kepada sesiapa yg pernah terkasar bahasa, perbuatan aku yang pernah menyinggung perasaan korang or what so ever.. aku harap korang maafkan semua kesalahan aku. Maybe mana yg pernah meet tu, yg pernah belanje makan.. halalkan makan minum aku eh? Okay. Ayat apa aku guna ni? Haha :-D Faham sendiri je ah. And, kalau baik hati, doakan aku dapat buat yg terbaik utk exam final ni eh? Thanks guys :-)


Okay. Rasanya cukup kot sampai kat sini. Ni pon dah panjang lebarrrr kan? Plus, besok ada paper Kimia. Sumpah suka gila subjek ni ! Doakan aku dapat buat yg terbaik tao? Jangan lupa. Klah, paipai. InsyaAllah ada masa lagi + rajin, aku update eh? Miss you :-* Assalamualaikum.

No comments: