Alhamdulillah ツ

Assalamualaikum.
Hi guys. Kepada yg muslim tu dah solat Maghrib? Alhamdulillah kalau dah. Okay. Ni bukan topik kita hari ni. W/out further a due, *feelin' ckp omputeh* gua nak direct ke topik malam ni, okay? Thank you Allah. Berkat usaha study before exam final hari teww, aku dapat masuk ke sem 2 w/out repeat any paper. Actually tak tahu pon pasal berita tu. Nasib baik Kak Wani ada call tadi. Dia cakap, berita pasal budak repeaters akan tahu hari ni. Faham- faham aje lah kan? Cuak, gabra, gelabah, err.. apa lagi? semua feelllling ada. Siapa yg nak repeat paper, ye dak?

Then, aku tak dapat mcg apa- apa pon. But still hati ni tak keruan. Diaorang cakap kalau tak dapat mcg apa- apa, means lulus lah ken? Entah kenapa. Aku still brrrrrr :'"O Tanpa fikir panjang, amik fon, terus call En Hasa. Masa tu, dup dap dup dap je. Hehe. Berlaku lah sedikit perbualan antara kami. Tup ! Habis perbualan. Alhamdulillah, aku lulus ! Sumpah suka. Kalau boleh nak lompat terjun ke bawah dari atas ni haa. Haaa, Haamboiii ! Thanks again Ya Allah. Kepada repeater(s), good luck okay? Start study from now on. Aja Aja Fighting guys !

P/s: Malam ni nak date dengan stranger lagi. Nak lupakan segala kenangan dan kisah suka duka aku dengan Capital F. Yeah, my new life begins now ! Oh yeah. I don't need you anymore :-) Kbye.

Heart: Bubu 

No comments: