Takpe lah awak :')

Assalamualaikum,
Hey guys. Mengupdate jugak aku petang ni. W/pon tengah pening, aku paksa diri utk update. Before mula post, aku nak menyimpang sikit. Takpekan? Alhamdulillah, masuk hari ni dah 4 paper habis. Tinggal 4 paper lagi yg aku perlu hadapi. W/pon hanya tinggal 4 paper je, aku tak boleh nak senang lenang sangat. Sebab subjek killer adalah pada hari terakhir. Erghh, kejam sangat Kolej ni buat jadual. Nak tahu subjek apa? Pfsttt.. Anatomi ! -____-"


Okay. Dah habis menyimpang. Sekarang baru boleh mula post :-)


Lately, banyak masalah yg datang. Not too much, but still masalah tu bagi aku tekanan. Satu.. satu masalah datang. Kadang- kadang aku penat. Pening kepala nak fikirkan semua masalah tu. Kenapa lah mesti datang masa aku tengah exam ni? Agak kejam di situ. Tapi apakan daya. Itu semua kuasa Allah. Dia tak kan bagi ujian kat kita kalau kita tak mampu nak tanggung. So, I have to face it no matter what, aite? ^^


One of the probs, about my relayy. Actually, okay okay je relayy kitorang. But pagi tadi ada orang mesej yg mengatakan.. bla bla bla. Korang tak payah lah tahu. And masa tu, lagi 1 jam paper nak mula. Can you imagine? Pening memikirkan masalah tu. Yeah, sangat pening dan sangat lah effectnya sampai sekarang. That's why lah aku tengah pening ni T_T Huarghh ! *gigit domo*


Takpe lah. Aku tak kisah dengan semua masalah tu. Bagi aku, yang lepas biar lah lepas. Apa yg penting sekarang, aku sayang dia, dia sayang aku. Aku harap kau tak tipu aku, Capital F. Aku akan pegang janji kau. Kau cakap, "Bila saya dah sayang orang tu, saya takkan buat dia kecewa.." Okay. Aku sedikit kecewa tadi. But, it's sokay. Benda tu dah lepas. Just let it be. Sekarang kita mulakan hidup baru eh? One thing yg awak perlu tahu, saya sayang awak sangat- sangat. Saya harap awak jujur dengan saya. Ini jawapan saya.. :')


Kbye, Assalamualaikum.
Heart: Bubu 

No comments: