The Beauty of Nature: Pulau Pangkor

Assalamualaikum.

First of all, salam maal Hijrah 1434H. Moga Allah memberkati kita di tahun yg baru ni. InsyaAllah. Seperti yg korang tahu, *Eh, perasan sangat ada org nak amik tahu pasal aku* K merepek -,-' Semalam aku pergi bercuti dengan family kat Pulau Pangkor. Ada family day utk keluarga sebelah ibu aku. Ibu dengan adik- beradik dia yg rancangkan holiday ni. Untuk entri ni takde apa yg nak aku ceritakan kat korang sebenarnya, tapi sekadar nak berkongsikan keindahan alam semulajadi kat Pulau Pangkor ni. Tu je pon niat aku. Leggo.






Ini ada sikit gambar selingan utk korang. Ahaks :3
*Dia adik gua. Nama dia Farahnatasha Binti Ahmad Nor


*Yg lelaki ni, orang panggil dia Aaron Aziz. Tapi nama sebenar dia Abdullah Ahmad Bin Zakaria

Okay lah. Sebenarnya takde aktiviti pon kitorang buat kat sana. Cuma mak- mak sedare je yg enjoy lebih sebab malam semalam diaorang beramai- ramai pergi karoake. Aku je yang duduk terperap dalam rumah tu main game online. Wakaka :-D A/pon, happy sebab jarang kitorang dapat berkumpul macam ni. Lepas tu, aku dah boleh berenang terbalik dah. Urm.. Oh, and one more thing, masa naik feri dalam perjalanan balik tadi ada nampak dolphin. You know what is dolphin? Kuikui. K bye, Assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

No comments: