I'm not ready yet

Assalamualaikum,

Baca ni kuat- kuat sambil tadah tangan:-
Ya Allah Ya Tuhanku, kau permudahkan segala urusan dia. Kau bukakanlah pintu hatinya. Kau murahkanlah rezekinya. Kau lapangkanlah dada Ahmad Faris Bin Ahmad Nor ketika dia menjawab final examnya supaya dia boleh menjawab semua soalan dgn lancar dan telus. Kau luluskan lah final examnya dengan keputusan yg cemerlang Ya Allah. Amin ya rabbal alamin.
Hmm. Thanks sebab tolong doakan utk aku. 05/11/2012 aku dah start final. Belambak gila subjek yg aku kena baca. Topik dia dah la banyak gila, tu belom tengok sub- topik dia lagi. Aigooo, banyak memain lah kau ni faris. Bila dah dekat nak exam, baru la nak tergopoh- gapah kemas nota itu nota ini. Hmm, tu memang salah aku. I admit it. That's so my habit. Brrpp.

Apa yg boleh aku buat sekarang ni ialah.. study smart. Not study hard. Mana- mana tips yg dah pengajar bagi tu.. aku baca yg tu je kot. Kalau nak baca semua... *krikkrikkrik* Hha, pahem- pahem lah ya? A/pon, sekarang ni aku tengah berusahasehabismungkin utk baca semua topik ke enam- enam subjek tersebut; Teknologi Makanan, Kimia 2, Mikrobiologi 2, Bekalan Air, Sains Tingkahlaku & Kumbahan. Tolonglah jgn bagi soalan tu susah- susah. Amin amin amin. Hee *garu kepala*

Btw, SPM candidate's pon start exam hari yg sama dgn aku jugak kan? I know what is your feelin' and you know what is my feelin'. Were havin' the same kind of situation, aite? Huhh, takut takut. Tu je yg boleh aku cakap. Utk candidate SPM, good luck for your exam. Do your best. For now, jgn tidor lewat-lewat & makesure jaga kesihatan. Kalau ada masalah apa- apa yg berkaitan dgn hati dan perasaan, mintak tolong ketepikan dulu. Focus pada exam ni, okay?

That's all for today. Jgn lupa doa banyak- banyak utk aku tao? Hee, see you at Twitter. K bye, Assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

No comments: