Secret admire?

Assalamualaikum.

Hello. Hi. Annyeonghaseyo. Vanakkam. Bahasa cina aku taktao apa. K lawak (Y) Quick update for today. Aku nak mintak maaf sebab dah banyak hari aku tak update w/pon aku tahu takde orang pon nak baca blog aku. K fine -,-'

Bila aku dah bosan dgn Fb, aku akan on9 Twitter. Kat situ aku boleh update bannnnnnnnyak- banyak. Tak payah nak update beribu- ribu status kat fb. Nanti org akan tulis "Eh, asyik status kau je. Mcm dah takde status org lain pulak?" So, aku akan update yg penting- penting. K back to my story, bila aku click "Connect" kt tab twitter tu.. Keluarlah ni..

Nampak tak siapa yg ReTweet tu? Org yg samakan? Maka dari situ aku tergerak utk bukak profile dia. Tunggu punya tunggu *sebab line mcm vavik*, maka terbukak lah ia seperti ini..

Aku tengok la apa yg dia Tweet. Scroll punya scroll.. Eh mak kau! Kenapa ada gambar aku ni? Cuba tengok yg aku dah kotakkan kat atas ni..

Oh, mungkin mmg mcm ni kot. K sedapkan hati. Tapi hati aku tak sedap lagi ni. Kena tambah gula, garam, pak haji= ajinamoto, baru sedapkan? Aku pon klik gambar tu. Mana tahu betul- betul budak ni upload. Hehheh. Dup dap dup dap.

Eh mak kau! Terkejut lagi sekali. Seriousssss bhai dia upload. Wink wink *mata sinar- sinar*

Ada lagi satu. Eh mak kau! Buat- buat terkejut lagi. Tengok la apa caption dia. Woot woot. Habis asap semua keluar dari hidung ni. Muka dah merah dah. Kalau boleh tengok asap tu, dah mcm serombong kat keretapi tu. Pottttt Pottttt! Bunyi kereta api. Boleh mcm tu? Haha :-D

Aku tak tahulah dia sesaje upload ke.. atau "minat" ke? Eherm eherm. K aku memain je. A/pon, thanks yaww. Sumpah rasa macam artis sekejap. Kejap je k, kejap je. Tak lama pon. Haha. Kbye. Mind to follow us? Ni twitter aku: https://twitter.com/bubu_lalola Ni plak twitter budak tu: https://twitter.com/Meeeraaaahh Tq ^^ Assalamualaikum. Kan aku dah cakap, quick update. Haha (Y)
Sincerely: Bubu 

2 comments:

sascha illya said...

Eleh bu. Tasha buat macam tu nanti marah pulak. Baru aje nak buat macamtu.

Anonymous said...

Acecece.Ada peminat! ;p