Kadang- kadang, fb buat aku feddup.

Assalamualaikum,

Eh, besok dah hari Isnin? Pffstt, sumpah malas gila nak pergi kelas. Rasa macam tak rehat je hari ni. Well, dah berderet berminggu- minggu ada kelas ganti hari sabtu. Kejam betol -,-' Apa kata kalau buat hari Ahad ada kelas teros? Baru best. Baru awesome. Isn't it? (Y)

Tadi bila bukak facebook, dia cakap fb aku kena virus. Oh em gee! *bak kata budak eyesore* Masa tu dia ada lah suruh tengok video mcm mana nak musnahkan virus tu. Lepas tu kena tick bagailah. Lepas tu dia suruh tengok antivirus apa tah. Aku dah la lemah dalam hal- hal mcm ni. Di sebabkan kemalasan aku tu, aku pon main "next- next" je. Ingat aku ni rajin bebenor ke nak baca semua benda alah tu?

Tup tup, bila aku nak like status org tak boleh. Aku nak upload gambar tak boleh. Sent IM kat orang lain tak boleh. Update status pon tak boleh. Erghh, sumpah apakah yg terjadi? Pihak fb bagi aku ni..

Kau hengat aku paham ke apekebendenye ni? Ohpleaseee Mark Zuckernberg. Entah betol ke tidak ejaan nama dia. Tolong lah jgn nak menambahkan ke- annoying- an aku ni kat facebook. Feddup okay feddup. Sumpah feddup. Kau tahu Mark apa maksud feddup? Mesti tak faham kan? Pergi sana google translate.

Oh ya, nasib baik ada alternatif kedua.

Well, kita dah ada twitter sekarang. Dah pandai dah. Takde maknanya nak kuno- kuno gittew. Dah uptodate nyahh. Ihiks, k aku merepek. Mind follow me? https://twitter.com/bubu_lalola Well, tq dear ^^

Nak cakap apa lagi? Dah tak payah cakap banyak- banyak. Besok gua ada kelas, korang pon ada kelas. K good night. Assalamualaikum.
Sincerely: Bubu 

1 comment:

Eimah Lolo said...

Waalaikumusalam ,
nak tanya pasal Twitter tu boleh tak ?
Nak buat macamana erk Twitter jenis baru tu ?
Eimah punya jenis lama ~