Tanda korang betul-II dah jatuh cinta :)

Annyeonghaseyo
Tadi, tiba-II terfikir nak post pasal tips jiwang ni untuk korang. Yelah, lagipon.. dah lama aku tak post dan update pasal tips-II aku tu kan ? So, bila bercatwalking tadi.. dengan tidak terrrrr sengaja nya, aku nampak benda alah ini kat blog orang lain. Sebelum aku kena cop copycatss, aku kredit kpd empunya tuan blog. Sila klik sini chingu.

// 10 tanda korang betul-II dah jatuh cinta

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifSiang malam asyik teringat kat si dia aje
Bila nak buat itu teringat kat dia, bila kau nak buat ini teringat kat dia. Nak makan pon ingat dia, nak mandi ingat dia, nak tidur apatah lagi kan ? Senang cakap, apa je la yang korang buat.. korang mesti akan teringat kat dia.

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifSentiasa cuba untuk tarik perhatian dia
Okay fine, yang ini aku pernah cuba. Tetttt ! ;X Contoh paling mudah yg aku boleh bagi, kat facebook. Bila dia ada post apa-II kat wall dia, korang akan LIKE. Kalau boleh nak tekan older post tu kan ? Nak like semua sekali lahhhh, Haha. //Ni aku tipu :P Then, bila dia online, korang cuba untuk tegur dia.

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifSelalu tengok gambar si dia
Agaknya korang memang dah takde kerja lain kot kan ? Asyik-II tengok muka dia. Tak muak ke ? Err -.-" Dah suka kan ? Nak buat mcm mana, betul tak ? Yeahh, agree ! Kalau boleh nak download semua gambar dia yang ada kat facebook tu kan ? Haha :P

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifSuka senyum sorang-II ;)
Aku tahu senyum itu sedekah, but please.. jangan senyum sorang-II depan orang ramai. Malu gilakkkk kotttt ! Nanti diaorang cakap "korang ni mental ke hape ?" Tak pasal-II korang jadi orang gila. Kalau nak senyum pong, tunggu malam-II eh ? Baru ada feelin' kann ?

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifSimpan sms dari si dia
Okay, part ni aku pernah buat. Tapi tu duluuuuu punya cerita. Sekarang tak boleh, ramai sangat yang nak tengok telefon aku ni. Tettttt ! ;X Tak boleh cerita panjang-II. Korang mesti pernah buat benda alah ni kan ? Elehhh, tak payah malu-II. Admit je sayanggg. Lepas tu, bila dah simpan.. korang mesti ada baca balik semua mesej tu kan ? Lepas tu, mula la nak senyum sorang-II. Tehee.. :)

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifDiari korang penuh pasal dia
Part ni aku tak tahu sangat sebab aku dah lama tak ada diary. Yeahh, aku pernah ada diary. Macam perempuan ? Pergi mam la mcm perempuan ke hape, itu hak aku la bongok ! //Tiba-II nak emo apahal ? Haha. Sorry-II. Kalau boleh, penuh satu diary korang tu pasal diaaa aje. Dah takde nak update pasal benda lain, nak pasal diaaaaaaaaaaaaaaa aje lah. //Tak boleh banyak lagi ke "a" tu kan ? Haha.

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifBeli buku pasal psikologi cinta
Okay fine, benda ni aku first time dengar. Tapi, apa yg di berikan oleh cik farah kita ni.. mungkin diaorang nak tahu lebih lanjut pasal cinta or about diaorang punya bakal bf/gf. Bakal, okay ? Belum tentuuuu lagi. Haha, jahat kan aku ?

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifUbah penampilan
W/pon dia belum jadi kita punya bf/gf lagi.. korang tetap nak ubah penampilan diri korang sebab korang nak nampak cantik/hengsem di mata si dia. Perubahan yang korang nak buat biar lah berpada-II, tak payah la sampai nak pakai seksi-II. //Untuk perempuan. Korang tahu dia suka yang seksi-II, korang terus tuka penampilan alim korang ke yang seksi-II. Rugi ouh kalau macam tu, jangan okay ? Pleasee lah, jangan nampak kan sgt yang diri tu terlalu desperrrateeeee !

http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifBerusaha menyukai suka apa yang dia suka
Korang akan cuba sedaya upaya untuk menyukai apa yang dia suka. Contohnya, kalau dia minat bola.. korang pon nak minat bola jugak padahal hakikatnya, korang tak pernah minat bola. Tapi, di sebabkan korang suka kat dia, korang cuba jugak untuk minat apa yg dia suka supaya korang boleh bercakap-II pasal minat si dia.


http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic005demoji_17695391decoojp.gifTerasa kalau dia takde
Contohnya, kat facebook. Korang minat kat dia, tapi korang tak pernah nak bagitahu. Korang selalu chat dengan dia kat facebook, tapi.. tiba-II malam tu si dia tak online pulak kan ? Aduhh, frust menonggeng doe. Haha. Tiba-II ekspresi muka korang akan berubah kepada ekspresi muka itik atau beruk yang buat muncung. Har, har, har ;P


Haa, amacam ? Ada tak tanda-II kat atas ni ha ? Kalau semua complete, maksudnya.. korang memey betul-II dah jatuh cinta kat dia. Aku tak tahu la pulak kalau ada yang lain, tapi.. ni je yang aku dapat dari blog farah. That's all yang aku nak kongsikan. Have a nice day chingu, saranghae !


K paipai, kamsahamnida

No comments: