Aku rindukan kau yang dulu..

Assalamualaikum,
"Sayang ku ingin engkau tahu. Sayang ku ingin kau mengerti. Saat ini aku merindukan engkau yang jauh. Yang jauh.."
- Sayangku by Taxi band </3


Woi, aku rindukan kau yang dulu ah. Mana perginya kau yang dulu? Kau tahu tak, setiap malam aku akan tunggu mesej dari kau. Call kau. Tapi tak pernah ada. Mana kau menghilang doe? W/pon kita baru jumpa sekali jee, aku tetap rindu saat-saat kita habiskan waktu bersama masa tu. Kalau boleh, aku nak habiskan setiap masa aku dengan kau. Kalau lah boleh... Weyy, kau betul-betul sayangkan aku ke? Itu soalan aku. Aku cukup puas hati dengan jawapan kau, sebab kau cakap "Ya". Tapi mana bukti? Aku nak kan bukti doe. Kalau sekadar dari mulut, semua orang boleh buat lah. Aku sayang kat kau doe. Aku tak nak kecewa lagi. Aku malas nak menangis lagi. Tapi kenapa aku dapat rasa sayang kau tu macam dah pudar? Kenapa weyy? Tolong ah jangan buat aku macam ni.. Sedih doe T_T Weyy, kau tahu tak yang kau ni dah macam biskut? Kejap ada, kejap takde. AKU TAK NAK BISKUT ah. Aku nak kau sentiasa ada dengan aku..


Tak boleh ke kalau aku dapat seseorang yang betul-betul boleh bahagiakan aku? Yang boleh sayangkan aku? Yang boleh mesej aku selalu? Then, ungkapkan kata-kata cinta? Haih...


P/s: Awak, saya rindukan awak sangat-sangat T_T
Heart: Bubu 

No comments: