Thanks buddy

Assalamualaikum,


Hi people(s). Today nak update pasal my best buddyiest ever. Okay. Aku tahu ejaan tu salah. Saje je, okengg? I tak lah bengap sangat. Korang tahu kan semalam birthday aku? So, dia ada post pasal aku kat blog dia. Ni haa..
See? Tu lah blog dia. Kalau nak usha blog dia, sila klik sini. Klik laju-laju tao. Terima kasih :-) Sorry kalau dalam gambar tu nampak burok. Sebab masa tu tengah loading. Well, broadband aku buat hal. Haha. So, aku tak tahu mcm mana rupa bentuk blog dia yg sebenar.


Actely, aku dah lama nak tahu link blog dia. Setiap kalai dia bagitahu kat facebook yg dia dah update status, dia tak pernah bagi link dia sekali. Sebab tu aku tak tahu apa blog dia. Tapi yg pasti, kau baru mula berblog kan sayang? Tolong cakap ya. Jangan malukan aku doe. Haha ;-D


Okay lah. Rasanya sampai sini je post untuk hari ni. Btw, semalam kita dah kena macam-macam tahuk? Kena air sabun, telor, air budu. What? Air budu? Siapa penah kena? Sumpah busuk gila babi. Nak muntah kot ! Okay. Bla-bla-bla. Tak tahu nak cakap apa dah. Kbai, Assalamualaikum.
P/s: Thanks kawan :-)
Heart: Bubu 

No comments: